A/B-testen, ook wel split testen genoemd, is het uitvoeren van een experiment om twee versies van hetzelfde marketingmateriaal te vergelijken en te bepalen welke versie beter presteert.
A/B-testen is een handig hulpmiddel dat je marketing echt beter kan maken en je bedrijf kan helpen sneller te groeien.
Als A/B-tests goed werken, kunnen ze een marketingcampagne die geen geld oplevert veranderen in een campagne die wel geld oplevert, zodat je meer geld kunt steken in de groei van je bedrijf.
Zonder A/B-tests ben je meestal aan het gissen of veel aan het praten met je team om beslissingen te nemen. Maar dat kan leiden tot het missen van kansen om meer geld te verdienen, en dat kun je beter vermijden.
Het goede nieuws is dat A/B-testen naadloos geïntegreerd is in uw Besance-account.
Ja, dat is zo. A/B-tests uitvoeren met Besance is eenvoudig. U kunt verschillende onderdelen van uw campagnes testen, zoals landingspagina's, funnels, e-mails en meer. U kunt verschillende dingen uitproberen, zoals woorden, afbeeldingen, video's of hoe dingen eruit zien, met slechts een paar klikken.
All Rights Reserved.